Antonio is met ruim 10 jaar ervaring in businessdevelopment gespecialiseerd in het signaleren van kansen om jouw bedrijf winstgevend te maken. Volgens hem verdiend elk bedrijf dat onderneemt “for the greater good” een eerlijke kans in de competitieve markt van multinationals en hun buitenproportionele budgetten. Zijn skill om om een bedrijf schaalbaar te maken helpt organisaties en merken groeien en winstgevendheid te stimuleren.
Antonio is met ruim 10 jaar ervaring in businessdevelopment gespecialiseerd in het signaleren van kansen om jouw bedrijf winstgevend te maken. Volgens hem verdiend elk bedrijf dat onderneemt “for the greater good” een eerlijke kans in de competitieve markt van multinationals en hun buitenproportionele budgetten. Zijn skill om om een bedrijf schaalbaar te maken helpt organisaties en merken groeien en winstgevendheid te stimuleren.
Met meer dan 15 jaar ervaring als branding en design specialist heeft Nina gewerkt met uiteenlopende organisaties en mensen, zoals voor retail- en hospitality bedrijven, modelabels, het onderwijs en culturele orgnisaties. Om haar klanten te helpen het branding proces nog beter te begrijpen en zelf meer als merkstrateeg te gaan denken, ontwikkelde ze branding sessies en oefeningen die jarenlang de basis vormden voor haar creative studio om start ups en scale ups te ondersteunen en te helpen om tot een betekenisvol merk te komen. Inmiddels is samen met Antonio, Proxima daaruit voortgekomen en via haar eigen visie en missie deelt ze haar methode voor iedereen die zijn organisatie wil bouwen, groeien of versterken.