Groeien zit in ons DNA. Bij Proxima geloven we dat bedrijfsgroei een voortdurende cyclus van evolutie is en we zijn er om je bij elke stap te begeleiden. D.m.v. onze aanpak bieden wij een unieke combinatie van skills waarmee je écht verder komt!
In de allereerste fase nemen wij de missie, visie en doelstellingen onder de loep van jouw bedrijf tijdens een uitgebreid interview. Daarna spiegelen wij dit tijden een deskresearch aan de communicatie uitingen van jouw bedrijf die wij kunnen vinden en eventueel interviews met belangrijke stakeholders. Dit kunnen huidige klanten zijn en /of gewenste klanten.
De resultaten van bovenstaande intake verwerken we in een rapportage met daarin onze adviezen en ontwikkelpunten en een voorstel over de vervolgstappen en tijdlijn die wij adviseren, dus wat te doen wanneer, in welke snelheid en naast tijd benoemen wij dan ook het benodigde budget, totaal en per maand en geschatte eindresultaat na 1 jaar.
De eerste stap in de uitvoering bestaat uit het versterken van jouw brand en het uitwerken van de versterkte kern van je merk en de basis van de nieuwe groeispurt, naar een passend design en communicatie materiaal. Gebaseerd op jouw organisatie's behoeften. Dit presenteren we intern, in de vorm van een updated brandbook, bij alle bij het merk betrokken partijen zoals leveranciers en medewerkers.
In deze fase ontwikkelen we gezamenlijk een marktbewerkingsplan waarbij er gekeken wordt optimale samenhang tussen sales & marketing. De uitvoer van dit plan bevat een combinatie van o.a. rollenspellen voor marketing teams en sales teams voor de implementatie en het uitdragen van de versterkte brand in de dagelijkse activiteiten. Ook zullen in deze fase de marketing lead campagnes worden opgezet en uitgelegd worden hoe deze gezamenlijk gemonitord kunnen worden de marketing en sales medewerkers in de vorm van sales begeleiding en coaching.